KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE SI VYBERTE DÁREK ZDARMA

PODZIMNÍ POČÍTÁNÍ přiřazovací aktivita

35 Kč
Ihned k dispozici

počítání a přiřazování

Detailní informace

Detailní popis produktu

Jak s aktivitou pracovat?

1) Děti, které už umí číslovky, mohou přiřazovat ke kartičce s číslovkou kartičky s přírodninami se stejným počtem.
2) Děti, které číslovky neumí, ale učí se vnímat množství a třeba již umí i trošku počítat, můžete nechat přiřazovat k sobě obrázky stejného množství od různých přírodnin.
3) Karty můžete vzít s sebou do přírody, rozložit je na zem a nechat dítě hledat přírodniny a pokládat je na obrázek ve stejném počtu. Tato činnost rozvíjí předmatematické schopnosti a dítě si uvědomí rozdíly v množství a i velikosti plodů (hodí se na to nejlépe různě velké kaštany)
4) Můžete si zahrát jednoduchou hru větší bere.

Můžete nechat děti buď přiřazovat jednotlivé obrázky přirodnin k číslicím nebo použít skutečné přírodniny (nejlépe kaštany) a nechat dítě vizualizovat si množství a také velikost. Nám se povedlo nasbírat spousta kaštanů různých velikostí, a tak dcerka doplňovala kaštánky i podle velikostí a hledala, který by jí tam nejlépe padnul :-)

 

Obsah materiálu:

  • návod na výrobu
  • 9 kartiček s číslovkami s textem
  • 9 kartiček s číslovkami bez textu na doplnění

Dodávaná varianta PDF = elektronický soubor, který si doma vytisknete

Tip na výrobu: Pokud chcete docílit opravdu trvanlivého materiálu, kartičky vytiskněte na silný papír o gramáži min 200 g/m2 a zalaminujte do silné folie 125 mic.  

Aby se folie po čase neodlepovala od obrázku, doporučujeme nejprve obrázek vystřihnout a poté zalaminovat. Po laminaci opět stříhat s cca 2mm přesahem v místě, kde je již folie opět viditelně spojená. Toto zhotovení zajistí dlouhou životnost vyrobené aktivity. 

5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
Avatar autora | 12.9.2024
Velká spokojenost, děti pracují spolu s reálnými přírodninami
5
JM Avatar autora | 5.8.2023
Velká spokojenost

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: